biljättttttter å biljätter å tja

Gooodmorgon!
Solen skiner, tänk va trevligt det hade varit och sitta på balkongen och äta frulle och kanske läsa nåt. Men nej nej, går ju itne eftersom det fan nästan är minusgrader och såhär kommer det vara typ hela veckan. Förra långfredan så var det typ sommar. Bildbevis här nedan åså


Blir inget sånt denna långfredag iaf :/ Men trevligt kan man ha ändå iofs men sol och värme är alltid trevligast. Appropå trevligt, så beställde vi brudar på bilderna ovan P&L biljetter igår :D Annsing skulle beställa idag hon också. KUNG KUNG.

Sen har jag och Robin biljetter till Brynäs ikväll också! Drömläge för dom nu när det står 3-1. Hoppas som fan att Brynäs avgör ikväll, då är dom klar för FINAAAL! Pepp för ikväll, JA. Men innan dess så ska jag på ett spinningpass kl 11.30 och sen efter det ska jag mest slöa. För vi har påsklov nu har vi bestämt jag, Sarah och Mikaela iaf ;)

Ha en bra dag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0