Flyt

Jag har flyt, jag mår kung, allt är så bra just nu!

Varför:


- Båda mina Annisar är hemma. Både Ann Engberg och Ann Varin Udomphanich.

- Elin Larsson kommer hem om några timmar!

- Jag har just ätit go lunch och efterrätt på Hembygdsgården med Ann och Tony.

- Vi ska fira Ann med fest imöra och alla underbara ska vara med!

- Camilla Läckberg har kommit ut med en ny bok, ÄNTLIGEN!

- Fått CSN idag.

- Sen lönen å!! Och jag som trodde jag skulle få ganska lite i lön men kommer få MKT MKT mer än jag trodde.

- Vi, studiegruppen, är klar med gruppuppgiften! Vi är så jävla bra!

- Jag och Micke ska äta middag på Stadt ikväll!

- Det går bra i Wordfeud!


Det kommer bli en jävligt bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0