domino

Tjenis!
Det är en ny vecka nu, efter en bra helg. Björn har bott hos oss i helgen och vi körde tvådagars. Jag gick ut gratis två gånger, det är bra att umgås med killar. Tack denna helg pöjkar:)




Igår började allvaret igen. Skoooola. JAg åkte till Hudik och vi började på allvar med gruppuppgiften. Det är inte lätt när man är 7 personer som ska försöka få ihop en uppgift, alla är så olika och tänker olika, men det är det som är det härliga sörreni. Det gick väldigt bra iaf :D Sen så var det en väldigt bra dag öf rjag fick både min Melissa skiva och min Samsung Galaxy s2. Och ännu bättre blev dagen av att vi gick på kungfilm, Jägarna 2.

Idag blire fixelifix, pluggeliplugg och imöra blire Gävle och föreläsningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0