Stöschhölm

Home again.

Jag Miki och Annsing kom på att jag bara befann i mig i Stockholm i lite över 24 timmar, typ 25. Det är inte länge det:p Men lika bra var väl det då jag hittade ett asbilligt tåg hem och plus att mitt 24 timmars SL kort gick ut. Bakis tjej som satte sig på tåget hem iaf. Men gick iaf bättre än då jag och Miki åkte pendeln, då båda satt i tystnad och funderade på att slänga oss ut några stationer innan centralen och spy lite granna. Haha.

Hann iaf med mycket på 24 timmar. Fick se hur Miki bor ute i Rosersberg och hur Annsing bor på Medborgarplatsen. Både ställena har sin charm! Vi festade iaf hos Ann på medborgarplatsen och hela 15 pers gick in i hennes lilla 1:a. Helt sickt! Fick äntligen träffa Malin, Ann ANDRA bästis, jag är såklart den första ;) haha. Nä men Malin var så underbar som Ann sagt :) Sen att Elin, Ida och Frida också kom så var kvällen komplett :D Vi gick ut på ett ställe som heter Debaser. Helt ok ställe. Sen tog jag och Miki bussen hem till Rosersberg och söv nån timme innan det var morgon igen! :)



Två bilder får duga, för jag knäppte typ inga bilder :O Man glömmer sånt ibland!

Tack alla som bidrog till bra vistelse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0