patient is not my style

Ok... Jag skrev tidigare att "va skönt nu när jag skickat in uppgiften så jag kan ta det lugnt och bara chilla"... Mmm, istället blev det som det alltid brukar bli när jag ska chilla, dvs jag håller på och dö av uttråk och vill göra något. Martin och The office underhöll mig på tisdagskvällen och sen igår så var jag och Micke ut i farten mestadels av dagen. Bland annat så "hjälpte" jag Micke och lillebrorkatt att fylla på flis till deras farfar å sånt :) Bara jag får komma ifrån lägenheten och slipper sitta så blir jag nöjd. Jag är aldrig lugn jage.



Idag har jag varit i Hudik, skulle träffa våran kontaktlärare för samtal, men han var sjuk. Så helt i onödan blev det typ. Men vi hade saknat varandra i gruppen så var bra att catch up. Jag passade på att förbereda för pratikerseminariet som är nästa vecka också så nu är det klart. Är välldans lugnt nu kan jag lova. Skulle kunna åka utomlands jag nu. Fan va jag vill. Var över ett år sen nu. Illa. Får ångest över vintern som komma skall. Blä

hihi hare haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0