little wonders

Amen tja!

Det är fredag och jag är lycklig! Min dag började med att jag pussade Micke hejdå, sen låg jag kvar i sängen och kollade serier och åt frukost i sängen :D Skönt. Har sovit kasst i flera dagar och sen varit tvungen att kliva upp tidigt så nu tog jag igen mig :) Sen har jag gjort lite nytta, tvätta och läst igenom Mikaelas uppsats för att ge lite feedback och hon gjorde detsamma för mig. Man tackar och bockar! Gillar verkligen den sötungen!

Igår hade vi muntlig redovisning i Gävle och det gick jättebra! Jag är så nöjd med min grupp, så jäääävla nöjd! Dom gör min utbildning rolig och det är väldigt viktigt! Efter redovisningen så missade jag precis 14-tåget, så fick vänta till proppfulla 16-tåget, men det gjorde inget, för Katten, Anton och Jennifer åkte också då :D


Ikväll kommer Ida, Elin och Wonkan hit till mig. Då blire till att äta lite gött och kanske dricka nåt glas. Ta det lite lugnt ikväll, så kör vi hårt imorgon!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0