Det går bra, fast tvärtom

.... Med plugget. Jag läser en sida. Jag kollar facebook. Jag läser några rader. Jag lägger ett ord på Wordfeud. Jag äter lite. Läser en sida. Märker att inget av det jag läst fastnat. Blir irre. Kollar facebook. Kokar te. Skriver sms. Lägger några Wordfeud-ord till. Det plingar ständigt i telefon.  Jag kollar facebook. Jag pratar med mamma. Ja nå sånt ungefär. Det går bra sörreni.

Min tid vid fejsbooken idag är fan ett rekord. Men inte kan jag rå för att det är roligare att prata med människor än att stirra in i en bokjävel. Ida har förgyllt min dag. Fyfan vad jag älskar den människan. Jag känner på allvar ingen roligare människa och en som kan göra en så glad som hon. Tack för att du finns, och hur glad är inte jag att vi ska ses imöra?! GLADAST<3



Nu blir det Dexter med Mikael! Snacka om att vi har längtat :D ha en bra kväll nu tych ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0