slut som människa

Nu är det helg! Nu har jag just kommit hem från Gävle efter seminarium. ALL kraft rann ur mig nu alltså.. Är så slut. Sov bara ca 5 timmar inatt också plus inte bra sömn alls. Dom ringde och frågade om jag kunde jobba också, nu i helgen, men jag hinner inte och jag kan inte. Jag behöver verkligen vila för att orka dessa veckor.

Nu ska jag tvinga mig själv att ta en prommis till Coop och köpa lite grejer, sen ska jag göra middag åt mig och Mikael som äntligen är hemma, potatisgratäng, kycklingfilé och vitlöksbröd har jag bestämt mig för. Sen ska vi ha världens mysigaste kväll, alltid extra mysigt då man saknat varran <3

Puss! Ha en bra helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0