shake it out

Fick B på första kursen och på min uppsats :D:D Ringde Hjördis igår för att fråga varför jag inte fått betyget när alla andra fått det.. Hon tyckte det var konstigt, måste ha blivit nåt fel isf. Men hon berömde mig och sa att uppsatsen var jättebra! Kändes kul att höra! Så nu är allt fixat och jag är jättenöjd :)

Idag ska jag försöka att verkligen välja ut mitt socialpolitiska problem, till nästa uppgift vi ska skriva. Ska försöka bena ut allt idag och verkligen fastställa ett problem. Blir antingen äldre människor och isolering/ensamhet eller sterilisering eller abort. Får seeee. Men jag vill träna idag också, och sola. Men det är mycket man vill, allt istället för att plugga ;)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0