papperslös

Spenderar mer tid i Gävle än Ljusdal som den känns. Lika bra att vänja sig. Givande dagar på många fronter dessa senaste.

Har hunnit med mycket roligt dessa dagar. Ätit gott, umgåtts med bra folk jag tycker jättemycket om, gått på bio, åkt massa stadsbussar, sett ännu mer Gävle, varit i framtida lägenheten två ggr, träffat hyresvärd Tommy, skrivit lägenhetskontrakt och massa annat najs.

Utbildningsmässigt är det intressantare än någonsin, då jag varje dag förundras över hur komplext yrket framför mig kommer vara, dilemman som garanterat kommer dyka upp, och hur mycket man inte kan och hur mycket som finns att lära! Det är som dom säger, du kommer vara en helt annan person efter dessa år och du kommer se på livet på ett annat sätt, och det kommer påverka dina relationer och så vidare. Och jag blir inte orolig eller skrämd av detta, snarare välkomnar jag det. Jag är för en gång skull helt säker på mitt val! Helt jävla säker. Man vet då saker är rätt, då känns det såhär.

Nu är man hemma i Ljusdal igen och snart kommer Micke också. Då blir det myskväll med en vinflarra och kanske nån film. Hoppas alla får en bra helg! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0