oj oj oj oj oj o jo jo oj jojo jo jo ooooj jo jo jo

Ok... Nu måste jag skriva ett dagens gilla- och hatainlägg, för att idag har jag hatat mycket. Men också gillat mycket. Men mest hatat hehe

Dagens hata
- Att jag fortf inte fått betyg på uppsatsen och kursen när ALLA andra fått det.

- Bussresor och allt som hade med dagens bussresor att göra, d v s: proppfullt, varmt, äckligt, ingen luft ÖVERHUVUDTAGET.

- Och det värsta: förkylda människor på buss. När både min mp3 dött och min telefon är påväg att också görat, så sitter jag där som en stel pinne och inväntar hostattacker. Kvinnan bakom mig är förkyld, fan va jobbigt. Jag blir mer panikig för varje gång hon hostar och börjar tillslut räkna sekunderna mellan hennes hostningar som blir allt tätare. När hon sedan nöjer sig med tysta harklingar så blir jag lite mer avslappnad... Fram tills den största hostattacken hittills kommer. Min bacillskräck är nu så påträngande att jag är beredd att hoppa av i Delsbo, men det gör jag självklart inte, utan sitter kvar och står ut.


Dagens gilla

- Bra föreläsare idag. Båda två.

- Åka ner för brant slänt med liten Kaa.

- Kommer hem till lägenheten och duktiga Mikael har städat jättefint :) Frivilligt, måste tilläggas! Underbart ellerhur? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0