my dear

Idag har hela Ljusdal haft korta strömavbrott två gånger (2 som jag märkt iaf). En gång i typ 20 min och den andra i ca 30 sek. Man är beroende av ström, det kan intyga efter idag.

Jag har varit dutti idag, städat hela lägenheten grundligt :D Sen tog jag Mickes bil för att hämta lillgumman i Ämbarbo. Bilen är automat, inte van vid det jage. Men vänjer sig fort, sen att man är bäst skadar ju inte.

Jag och lilla J har gjort Per Morbergs tonfiskpasta, nå sjukt gott ska ni veta! Rekommenderas verkligen! Finns här om nån är intresserad. Lättlagad som bara den också. Nu är vi mätt och glad och ska nörda lite Sims3 sen blire skräckis :D Sen ska hon få sova med mig ikväll, då får jag snusa på henne eftersom Micke inte är hemma.



hoppas alla har en bra kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0