morning

Godmorgon.

Dagarna försvinner förbi fort. De senaste dagarna har varit fullspäckade. Idag blir det detsamma. Åka till Hudik och fixa med presentationen jag, Emelie och Mikaela ska ha på fredag i Gävle. Vi kom riktigt långt igår! Dutti vi. Sen blire föreläsningar i några timmar och efter det tar jag bussen hem och åker på ridning. Känns som ridningen går skit nuförtiden, men allt går ju upp och ner.

Igår gick jag, Elin och Johanna på Breaking Dawn 1 och den var bättre än vad jag hade förväntat mig. Har blivit så hypat allt det där med Twilight-serien, och när saker blir för hypade så blir jag snabbt mätt och tycker saker är överskattat och mainstream. Men visst, bra är dom, böckerna speciellt :) Efter bion hjälpte jag johanna plugga i flera timmar sen sängen sova.

Nu är iaf allt klart med att Tovah och Christian tar över min lägenhet sista december, så i mellandagarna så flyttar vi till Gävle :) Ska bli skönt att flytta från hålan som jag spenderat hela mitt i liv i. Älskar Ljusdal och kommer garanterat bo här i framtiden, men man måste nästan bort för att uppskatta allt det fina.


<3


Kommentarer
Postat av: elin

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-11-18 @ 14:39:24
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0