ljusdal gävle hudik ljusdal

Tjoooooooooooooooooooooooo

Hur mår du? Jag mår bara bra tack. Trots att jag haft en dryg dag. Igår hade jag en kungdag. Vaknde med lillpluttjohanna på morgonen, spela sims och åt gofrukost:) tog sedan jag tåget till Gävle. Passade på att hänga lite med Åkerlundarna. Flyttade lite saker från Harskär till förråd, åt på Ikea, chilla i lägenhet, fick gooood mat av Jenny och Robin och sen sov gott med Micke vid min sida :)

Imorse tog jag tåget till Hudik för att ha kontaklärarsamtal (typ som utvecklingssamtal kan man säga). Fick sitta i flera timmar och vänta på något ovärt. Nu är jag hemma igen i läggan i Ljusdal. Får bli några missade serier nu och sen laga mat till inkommande Mikael och mig!

Ha en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0