Jag

Jag vill prestera fullt ut istället för halvdant.

Jag vill bli en bättre vän. Jag vill vilja anstränga mig mer.


Jag vill sluta vara en topp- och bottenmänniska. Antingen är jag på topp; överlycklig, glad eller flummig eller så är jag pissed off, tvivlande eller tjurig.

Jag vill kunna hålla saker inom mig. Kunna förtrycka bara litegrann och inte kväva mig själv
och andra med tankar och ältande. Håll käften bara

Jag vill kunna tro på andra. Tro på att andra vill mig väl. Jag vill kunna lita fullt ut på fler personer än mig själv, mamma och Johanna.

Jag vill tillåta mig själv att älska fullt ut utan mina egna satta gränser. Älska livet och älska människor.





Kommentarer
Postat av: Mikaela

Man kan inte vara perfekt min vän, du är bra ändå <3

2011-11-15 @ 21:32:35
URL: http://millimic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0