Incoming words

Allt känns så bra nu hörreni! :) Tajming är ett bra ord. Tajming har spelat mycket in i mitt lv på senaste tiden. På många sätt. Senaste tajmingen har varit att Ida och Hanna ska flytta ut ur deras lägenhet i Gävle och Ida har tipsat om mig och Micke till hyresvärden och igår ringde jag honom och han sa att vi fick lägenheten :D Perfekt när Micke kommer jobba i Gävle och jag pluggar i Gävle/Hudik. Så denna vecka blir det att skriva kontrakt å så sen flytta in i Januari troligtvis :D

Sov hos Jenny och Robin inatt och idag har min nya kurs börjat, socialpolitik, och det är första gången de kör den här kursen någonsin, så organisationen kändes väl lite sådär... Men men bara å gilla läget :) Efter skola mötte Micke upp mig på stan och jag köpte en väska. Dom har utförsäljning på väskor i Nian, 100 SPÄNN STYCK FÖR ALLA! Nisse!

Sen hem till Lightvalley och nu har jag precis kommit hem från stallet, ridit i hoppgruppen. Nu blire grönsaker, dipp och julmust framför massa serier! Bra dag och kväll :)

Här kommer lite bilder från senaste tiden, helgen åså, som btw var asarooooolig :) Förutom att jag sov endast 1 timme natten till söndagen, då jag skulle upp kl halv 8 för att ha stalljour... Inte ok, men mysigt ändå att vara i närheten av hästarna:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0