födelsedagsbarnet :D


Idag fyller Micke år! :) 24!

Han har försökt utnyttja att han fyller år på så sätt att han heeela tiden säger "Men jag fyller ju år!" Så jag har varit extra snäll sen kl 00:00 idag. Han har fått både födelsedagspresent och julklapp :) Fritös (som han tjatat om att han ville ha) och en snyggish klocka. Sen åt vi lunch på Finess också.

Saker Micke sagt på sin födelsedag:
Att han tycker om mannagrynsgröt och även sån där gröt med "tomtegryn". Hahah
Till mig: "Du är ett bra täcke... Och en bra madrass" Tack

Nu är han påväg till Gävle för att gå på julbord med SJ den jäveln. Snacka om bra födelsedag för pöjken. Det är han vääärd <3 Puss!




PS NU HAR JAG HALEBOP :D:D

Kommentarer
Postat av: elin

GRATTIS PÅ HERR HÄST!

2011-11-30 @ 14:37:53
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0