cut me back together

Dagarna går fort. De senaste dagarna har varit bra. Micke kom hem i lördags och vi gjorde god mat och sen så kom Emil och Johan till oss och vi drack några öl och det blev spontanutgång. Väldigt mycket folk och det var jävligt roligt att vara nykter(ja nästan helt nykter då)! Väldigt lyckad kväll! Söndagen bestod av filmmys, julskyltning mm :)

Igår så åkte jag till Hudik för att lysnna på föreläsning. Föreläsningen sög balle och jag slösade 2 h bussresa för 45 min av skiten. Stack tidigare från föreläsningen och åkte hem och gjorde nytta, typ. Sen hängde jag med Johanna på ridningen, dom red barbacka :) Jag fick några hjärtattacker då Johannna ramlade av 1 gång och höll på att ramla av flera ggr efter det. Är rädd om min älskling juuu<3

Sen agerade jag housewife och lagade mat till karln. Lagade nytt laxrecept. Asgott blev det! Finns här om ni känner för å görat :) (jag struntade i rom och fransk senap för det är blee) Resten av kvällen spenderades hos Olov, där vi spelade tv-spel :) Kuligt kuligt!

Nu sitter jag här och lyssnar på country och dricker kärlekste, som jag fått av Annsing. Saknar henne mkt.. Ska kolla Gossip girl nu, men sen måste jag fan plugga. Men är så osugen man kan bli.. bläääää trööök.



Kommentarer
Postat av: Anonym

OCH JAG SAKNAR DIG <3

2011-11-30 @ 07:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0