unlimited

jag gillar inte att det ska hända så mycket på sommaren, samtidigt som jag tycker det är awesome att det gör det! jag och mala trotsade vädret idag och gick runt sjön och i spöregnet så såg jag att 13 juli ska eldkvarn spela på rosehills!!!!!!! och då är jag på melissa i dalhallla! hatar när saker ska krocka, drygt! vem vill inte se plura lixom!?! ledsen i hjärtat lite nu. men glad ändå för melissa! <3

skaffade just unlimited till spotify nu. kändes behövligt då jag har spelat upp nästan alla favvolåtar 5 gånger och ikväll ska vi dricka vin så då vill vi ha unlimited music så att sääääga. nu blire pluggisch!


blötdjur! vackurt :D

puss och ha en bra dagis :)

Kommentarer
Postat av: malin

hahahahah. vänstra bilden.

2011-05-27 @ 14:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0