then you stand

Denna vecka kommer vara endast plugg för mig. Plugg plugg plugg. Jag hatar plugg. Fan så otroligt mycket. Ändå satsar jag på att fortsätta. Jag måste vara galen, ja det är jag ju. Om jag inte kommer in på Socinom i Gävle nu till hösten, vilket jag int tror jag gör. Då vet jag inte vad jag gör. Flyttar blir det nog troligtvis, men vart? Borde flytta till Sthlm för där kommer alla finnas. Men vill inte alls det. Kanske Gävle eller nåt. Vi får se, jag orkar inte ens tänka på det. Ångest.

Jaaa men just ja, lördagen var iaf roligt! Kul att Eric Saade tog Sverige så högt upp I ESC. Undrar hur många år sedan det var vi var så högt uppe? Längesen for sure. Efter röstningen gick vi ut på Jvg, det var kul:) Dansade och hade det bra. Söndagen blev det mest soffhäng för mig och Micke. Och sen hockey på kvällen. Illa, mycket illa. Frustrerande! Men Finland var värd vm-guld ändå, andra gången i historien ju, så grattis då å så.

Min fina Elin kom förbi och sa hej idag :) Tack för det söto!


Nu blir det fortsatt plugg tills ikväll då jag ska se bb och sen sova typ.

Hareee braaaa nuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0