the moon

Goddag!

Denna förmiddag har jag och Micke varit ute och handlat mat och sedan köpte han fotbollsskor. Vi träffade Emma och pratade lite, och hon sa något som fick mig tänka till litegranna. Det där med att plugga och få studielån samtidigt som man jobbar, man måste se till att inte tjäna för mycket pengar, för då kan man bli återbetalningsskyldig. Blev lite orolig...Måste kolla upp det där, men tror det ska vara lugnt, för jag jobbar ju inte mer än några dagar i månaden.

Idag ska jag iaf försöka få lite koll på what's next to come inom studerandet. Datum om inlämningar osv. Sen ska jag gå upp till jobbet och sola lite tror jag. Sen ikväll blir det andra matchen mellan Real och Barcelona och för Mickes skull hoppas jag på ett litet mirakel för Real Madrid, annars blir han så sur och grinig ;)

Ha en bra dag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0