patetiskt

Jomen tjaa!

Jobbat idag, en riktigt stressig dag har det varit. Slutade som tur var kl två, och är helt slut nu. Ska lägga mig i ett bad, sen ska jag slappa framför serier och försöka sova nån timme.

Helgen var som den var. Tur att man ska vara nykter några helger framöver nu. Är sjukt less på att dricka känner jag nu. Det var mycket roligt hos Elin, grillade och det blev göttans. Sen spelade vi spel med fuskande pojkar.  Ångrar mig dock att vi gav oss ner på köpingen, för jag ramlade och slog huvve i asfalten, ja herregud, är bra på att ramla jag. Märkte dock inte hur illa det var förrän dagen efter, blåslagen och största bulan. Sen blir man så sjukt less på folk som vill förstöra för andra, tycker synd om dig alltså. Desperat och patetisk som få. 

Ha en bra dag nu. Trots att det snöar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0