nytt

Positiva saker hittills: Provade just min nya bikini jag i princip fick gratis av Bubbleroom(vann nån kundlottdragning jag inte ens visste skulle ske, och fick 100 kr rabatt) iaf så satt den perfa. Najs! Då har jag en till till min samling. Jag kanske har runt 10-15 par bikinis sedan innan, men jag måste ju ha en ny(minst) varje år, lättå. Sen kom det två söta småpöjkar och plinga på dörren och fråga om jag ville köpa lotter, köpte en, och jag och Micke skrapa halva var(rättvist skare va) och vann 50 spänn. Roligt det hörreni! :)

Om nån timme kommer Idisen hit. Längtar efter henne! Ska bli skönt att bara chilla och även kolla på The Office. Hon är en av de få av mina vänner som verklgien älskar The Office lika mycket som jag, så det ska bli nisse! Sen senare ikväll kommer Miki förbi och säger adjö också. Hon ska ju åka till Örebro min älskling.

Hittade denna sjukt gamla bild på Ida och Mikaela som passar hur bra som helst nu när jag skriver om dom båda ;) sötungar!


Puss!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men skämtar du med mig, är det där jag???? SHIT POMMES :O smal å så!

2011-05-04 @ 17:01:01
URL: http://millimic.blogg.se/mikaela/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0