Kung dag!

Vilken skön dag! Vilken underbar dag! Har varit hos mamma och pappa i princip hela dagen och haft känslan att jag var liten igen. Har varit helt galen och galopperat runt på gränmattan och sprungit runt på gatan med Cosse och Johanna. Har legat på studsmattan och solat och läst bok. Har ätit smörgåstårta och god mat och massa fika. Känns som jag intagit mer mat på en dag än vad jag brukar på en vecka :p

Sen har vi spelat kubb i lekparken vid Mullekullen. Jag, Miki, Elin, Micke, Robin och Robin. Killarna ägde oss helt ärligt. ILLA! Men det kan dom få, eftersom vi äger på allt annat ;) Sen kollade vi på BB hos mig och hade det mys. Underbara människor man har i sitt liv. Tack för att ni finns! Skönt att Mikaela är hemma igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0