grattis min fina!

Mooorn!
Har fått sovit gott i natt trots att jag Little J inte kan hålla sig på sin sida i sängen. Men behövde bara butta och flytta henne en gång, vad jag kommer ihåg, då hade hon lagt sig diagonalt över sängen, över mig också alltså. Ojojoj, vilken skitunge. Men fick stiga upp i god tid idag också, skönt. Runt 7 gick vi upp. Nu sitter man klistrad framför datorjäveln.

Ska kolla nån serie nu, sen blire pluggish och efter det cykla till Ämbarbo och gratta mamma för hon fyller år idag, min fina mamma som är den bästa av mammor! Grattis<3 Jag har köpt en fin presse till na å :D Ikväll blir det kubb med elin, miki och förhoppningsvis några killar som vi kan klå. Dag att se fram emot d v s!

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0