bra dagar

Har haft riktigt bra dagar dessa senaste!

I onsdags så grillade vi hemma hos morbror och Lena. Robin och Sonny var också där! Hur trevlig kväll som helst. Godaste maten; grillad röding, grönsaksknyten, klyftpotatis, hemmagjord bea, kantarellsås mm. Kung! Kollade 3D, pratade och hade det allmänt trevligt. Sen drog jag, Robin och Sonny till Daniel och Sanna och hängde med lite folk :) Sen åkte dom till Fu Man Lou men jag cyklade hem :)

Igår så var jag hemma och pluggade med mamma. Sen ridning på kvällen. Vi red på utebanan och jag red en mycket pigg och glad Lizzi och det gick sjukt bra! Underbar den hästen ibland! Sen kom Micke och Mikaela hit på kvällen och Mikaela bjöd på vin och vi kollade på Eurovision semifinal och BB.

Fick stiga upp i tid imorse för jag hämtade Mikaela i hennes bil, för att köra henne till jobbet. Hehe hon kunde inte köra hem den igår inte. Nu sitter jag här och ska plugga nån timme innan vi ska åka till Alfta och hämta lillkissen.

:)

Ha en bra dag mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0