wohooo

Yo

Vill skriva som jag alltid skriver; tillbaka till vardagen nu då! Måndagar... gillar inte så överdrivet mycket. Speciellt efter att man har sådana bra helger så blir det svårt att landa i vardagen igen liksom. Ville helst lägga upp lite bilder från helgen men min kamera är hos Malin. Så ska försöka hämta den idag eller imöra. Lördagskvällen blev iaf mycket trevlig! Roligt hemma hos Malin och även på krogen. Sjukt mycket folk på krogen och att få ut jackan var inte roligt för de flesta. Jag och Ann hade tur och fick dom på 5 minuter. Jag, Annsen, Micke och Robin gick till mig och sov. Sen skulle jag upp vid halv 8, stalljour som sagt. Gick hur bra som helst och mådde ovanligt bra hela dagen. Gjorde nog gott att komma upp tidigt och ut i friska luften. Sen blev det chill resten av söndagen. Tack alla för jättebra helg!

Har återigen satt mig i jobbig situation när det gäller plugg, eftersom jag prioriterade bort det så pass mycket förra veckan så väntar hårdplugg nu. Skärpning som fan på mig alltså. Min självdisciplin suger extremt hårt. Problemet är egentligen att jag alltid klarar det i slutändan, därför gör jag såhär, för att jag vet att jag lyckas klara det ändå på något konstigt sätt, även om det alltid blir halvdant arbete. Hur bra betyget blir känns inte lika viktigt som det gjorde förr, då det betydde väldigt mycket för mig att få högt betyg. Men eftersom universitetet är så mycket svårare och tråkigare så nöjer jag med att bara klara det och jag bryr mig inte heller lixom. Illa att det är så men saknas viljan så gör den det helt enkelt.


Slänger upp en ego-bild eftersom jag inte har nå annat å bidra med just nu..
Hare bra å så! Pöesss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0