Vill inte tänka framåt men är livrädd och fastna här...

Noll energi. Noll vilja. Sitter i soffan, kollar serier, kollar datorn, lyssnar på musik, försöker tvinga mig själv till att läsa, kollar en serie istället... Inte en bra dag idag, kände det så fort jag öppna ögonen imorse.

Skickade in anmälan på studera.nu igår. Trots att mitt meritvärde från gymnasiet är bra, 17 tycker jag är bra i alla fall, så känns det omöjligt att komma in ändå eftersom mitt högskoleprovresultat inte är speciellt bra. Aja, hoppas iaf. Men sen känner jag också att hur fan ska jag palla ett program på 3-4 år nu när jag pluggat i 2 år och är redan pisstrött på det hela. Vet inte vad jag vill med mitt liv, seriöst. Men vem vet det?

Middag med mamma och pappa sen, måste ut från den här lägenheten nu alltså.. Och sen blir det Mikaela och jag! Och Micke kommer också förhoppningsvis!


vad skulle jag göra utan dig? <3<3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

<3 du är bäst!

2011-03-16 @ 19:45:02
URL: http://millimic.blogg.se/mikaela/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0