nödvändigt inlägg för moi

blir egentligen så irriterad på mig själv, som spenderar så mycket av min tid på att sakna människor. min energi dras ner så otrligt mycket av att hålla på såhär. borde istället tänka på allt som jag har och alla underbara människor som finns hos mig, finns vid min sida day by day. men jag kan inte uppskatta det på samma sätt, för jag vet att people always leave. dom man aldrig trodde skulle lämna, lämnar ändå. är rent utsagt livrädd nuförtiden att mina vänner ska lämna. men det är ju så att människor kommer och går i ens liv, men jag vill inte byta människor hela tiden, pallar inte. jag vill ha mina bästa vänner som jag älskar mest och jag vill inte att dom ska försvinna. ni tycker säkert att vadå, bara för att dom flyttar så är man väl fortfarande vänner? sant, men aldrig på samma sätt. ändå vill jag såklart att alla ska vara lyckliga och göra det dom vill göra. men känns bara som jag förlorar så otrligt många samtidigt och det tär om man säger så. men det är såhär när alla ska bli vuxen, gå vidare, skapa sig ett eget liv, ny start osv. men det gör ont iaf!







nu ska jag rycka upp mig. låta min dag fyllas av energi och låta mina tankar vara hos dom som finns här nu. jag måste sluta deppa! sluta dra ner mig själv i jobbiga tankar. det är inte så att jag ska glömma de som inte är här, det ska jag inte. men jag vill omvända det till positiv energi, positiv längtan. även om vi inte finns för varandra som vi gjorde förr så ska jag acceptera det och uppskatta det som ändå finns kvar. detta inlägg är viktigt för mig på något sätt, behövde skriva det, titta på bilderna. inte släppa taget, men släppa taget som ångesten om omger det hela. åtminstonde försöka :)

Kommentarer
Postat av: Elin L

Och så sitter jag här och är avundsjuk på dig. Jag är avundsjuk för att du bor i kärnan, där alla kommer tillbaka ibland. Själv har jag placerat mig helt åt helvete och vet att jag inte kan träffa någon av mina vänner på ett halvår.



Men jag förstår precis hur du känner, jag saknar gamla gänget hur mycket som helst! Och så mycket annat som har med ljusdal att göra. Och då undrar man om det är så värt att bo härborta, när man måste välja bort så många.



MEN vet du vad? För det första kommer jag boka om min biljett så att jag kommer hem tidigare, och för det andra... Jag ska bo på albins i sommar igen! :D:D Har fått lägenheten som är mittemot min gamla över sommaren. Så då blir det ju lite som på gymnasiet, fast spegelvändt. <3

2011-03-04 @ 20:35:15
URL: http://caribou.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0