good day

Mooorn!

Vaknade i god tid, runt 8, som jag ofta gör nu för tiden. Jämfört med förr då jag alltid sov till typ 10-11. Jag och Micke åkte till Prix så jag fick göra min storhandling som jag gillar att göra då man fått pengar :D Men handlade inte så värst mycket ändå, eftersom jag ska till Stockholm imöra och blir kvar till tisdag. Seeeen åkte vi till Dollar, vilket kändes som ett misstag(nyöppning där idag vettni) så fort man körde in på parkeringen och det var bilkö. Men då var man fast i kön redan så då var det lika bra att gå in och då blev det nice shoppning :D:D

Nu ska jag packa klart till imöra! ANNNN <3<3<3<3 fan va nice att komma dig dig!! Subway och Ann! Alla som känner mig vet hur mycket jag älskar Subway och hur sur jag är på att de lägger ner det överrallt och byter ut det mot det där Gunter eller vad det nu heter. Härnösand är det enda vettiga stället som fortfarande har kvar det och där är jag ju aldrig längre :/

Sen vid 13 så ska jag hämta mamma och då ska vi lyssna på live-föreläsning från Östersund :) Å ikväll blire hemgjord pirra med Micke och hallonpaj :D

Najs dag, najs! Hare haaaj

Ps. köpt ett våffeljärn jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0