tjena

Kom hem från huvudstaden på måndagskvällen, skulle egentligen åka hem idag. Men eftersom vi inte visste om Ann skulle opereras så bokade jag biljett, för om jag ska röra mig runt i Sthlm utan henne så då skulle jag virra bort mig totalt. Kan inte ens sammafatta dessa dagar på ett inlägg. Orkar inte heller :p Men kan skriva lite punkter:

- Äte sjukt massa gott. Pizza hut, Subway x2, fiskbullar, pizza mm :)

- Spenderat mycket pengar, dock inte på kläder utan på... Ja du, undra sa flundra ?!?!

- Träffat nya bra människor!

- Stått på en lista! Gått ut på Pure.

- Garvat nå helt sjukt mycket!

- Skämt ut oss! Men hör inte till ovanligheten lixåååm.

- Blivit utelåst tsm med Ann kl 4 på morron, pga icke fungerade portkodsmaskin. Frusit ute i 2 timmar då vi försökt hittat någon lösning på problemet.

- Panikgrinat.

- Skedat med en iskall tjej i Flempan och lyssnat på massa pruttar och prat i sömnen, dock inte från Ann ;)

- Åkt mer tunnelbana dessa dagar än jag gjort sammanlagt innan.

- Varit på S:t Görans i hur många timmar vet jag inte.

- Varit orolig för Ann och älskat Ann mer än nånsin!

- Bokat P&L!

Typ nå sånt!
Lite bilder finns på Facebook :)


Älskar du jag! Tack för dessa sjuka dagar! Haha! NU längtas jag till fre då du kommer hem igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0