i, i did

duktig tjej igårkväll jag! bestämde mig för att kolla hur min kondition såg ut efter typ ett 1 år utan riktig träning. tycker ju om att springa så bestämde mig för att springa runt kyrksjön. till mig förvåning så klarade jag av att springa hela kyrksjön runt utan att stanna eller gå en enda gång och sprang sen hela vägen hem också. när jag kom hem så var jag fortfarande uppe i varv och hade energi kvar och ville ut mer så ringde miki och då gick vi mot norrkämsta och runt på smågatorna till köpingen sen hem till miki för att varva ner.

jag måste nog ha någonslags grundkondition tack vare ridningen tror jag. sjukt stolt då jag mötte något träningslag som jogga runt och efter ett halv varv så mötte jag dom igen :) kul att veta att man fortfarande pallar trots sin mindre bra livsstil. skönt också att testa sin vilja, och att inte ge upp, vilket jag är ganska bra på annars. aja, gör kanske om det nån gång snart... om typ ett halvår igen :p

nu ska jag göra lunch och njuta av att jag är värsta lycklig idag :) hoppas ni alla mår lika bra. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0