calling all skeletons

Jobbat 7-12 idag! Varit lungt, likaså var det igårkväll! Har måstat tackat nej till jobb nu framöver :/ Måste fokusera på plugget. Är ganska efter på den fronten. Men man vill ju inte tacka nej till jobb, men vad ska jag göra? Måste ju prioritera.. Även om jag hellre vill prioritera jobb så hur bra skulle det vara om jag faila kurserna. Inte bra, för det är min stadiga inkomst, och just nu behövs jag på jobbet eftersom nästan alla blir sjuk. Men sen när jag inte behövs längre och då blev det inte så kul om jag hade faila i skoljobbet.

Aja, tänkte göra lunch nu, får se vad det blir förnåge. Brukar vara ganska påhittig inom det området, har fått det från pappa tror jag, hehe hans galna påhitt är kung! Sen blir det pluuuugg! Ska läsa en engelsk vetenskapsbok, ÅÅÅ PEPPAD, fast tvärtom.

Ikväll blir det hot date med Mikaela och Elin! Kolla BB och röka lite vattenpipa såhär på lillördag. Heheee

<3

pössar till folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0