alltid med briljansen i fokus

Hello lowlifers :D

Idag är en bra dag! Vaknade först och var trött som en häst men sen sov jag lite till medan Micke gick upp och läste bok, önskar jag också kunde läsa nån gång. Meeen meeen. Sen frulle, sen åkte vi till möbeltjänst och nu satte jag mig här och fick ett asnisse mail från Wonk om att hon ska med till Gävle imöra! ÅÅ kommer bli så jävla kul att få komma till Ida och Hanna, festa och bara hänga! Och allt internt som jag saknat! åå<33

Så idag kommer bestå av packa lite till imöra, kolla serier, springa kyrksjön runt med Miki då hon slutar vid 16, rida, sen prata med Elin på skype :D Bra dag bra dag bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0