Så längesen

Hej på alla! Idag är en bra dag tycker jag. Jag och Micke städade lägenheten och åkte och pantade och handlade. Kändes behövligt. Vi åt även våfflor, som jag inte gjort på kanske 2 år. Men måsta ju görat nångång eftersom jag köpte ett våffeljärn för ett tag sen. Varför jag nu köpte det? När jag inte ens gillar våfflor speciellt mycket.. Men det var billligt! Haha det vanliga argumentet.


Vid 13 så åkte jag på infomöte på jobbet och fick betalt för tre timmar, sen en extra timme för insulindelegeringen. Najs. Jag och Miki bestämde oss sen för att åka på systemet och handla lite till p&l. Så nu har jag köpt en platta cider till att börja med :p så blir det väl 2 vindunkar eller nåt sen. Fasen vad dyrt det blir asså, blev 380 spänn för plattan. Nu ska jag lyssna på några härliga låtar, sen ska jag åka och rida för sista gången denna termin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0