peace and love 2011

Nyvaken. Aschockad. Nästan lite förbannad på en va mina bästa vänner. Ann den jäveln har hållt på och myta denna morgon om att hon inte kunde åka på P&L pga vissa saker. Hon är en ovän nu, en okompis så att säga. Nejdå, men ska ge na en liten hård klapp sen så blir vi kvitt. Sen så ska jag även fortsätta facerapea henne om och om igen och INTE ha nåå dåligt samvete. Finns inga gränser nu ;)

Igår var en FLYYYTdag. Miki lyckades underlätta vår P&L resa rejält! Jag brände 2 P&L skivor och allt är klart. Jobbet på kvällen gick bra och när jag kom hem väntade Micke här. Skönt som fan. Nu åker vi om några timmar och det känns helt sjukt. Drömde i natt om att jag blev polers med Maggio. Hon satt ute på nåt avlägset ställe och mediterade (? haha) och där hittade jag henne då jag hade sprungit vilse, hon var också ganska vilse så vi hängde runt där i flera timmar och blev asbra polare, sen fick jag komma upp på scen då hon uppträdde. Hahahahaaa.

P&L drömmar :p  NU KÖR VI FAN! HÖÖÖRS OM EN VECKA! HAAAAAAJ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0