Grovan

Lusten till att blogga är lite sådär. Engmans var iaf jättekul! Trevliga människor o s v. Igår var jag ledig och det var underbart! Jag och Micke åkte till Grovan och myste i stugan. Låg ute och sola, gick ner till vattnet, spela kort å så. Lugnet jag får i kroppen av att vara där är helt otroligt. Ingen el och lugn och ro behöver jag verkligen ibland.

Idag så ska jag jobba kväll och tar det lugnt tills dess. Vi såg just Besökarna, som är klassiker film som jag såg ofta när jag var liten. Jag, Robin och Tobbe! KUNG! Kjell Bergqvist i mitt hjärta<3 Micke ligger iaf och är ynklig  sjukling och tycker jätte synd om sig själv :p Typiskt killar! Aja nu blir det True Blood. Hare hörs haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0