bury me in satin

Vilka fina två lediga dagar jag haft! Synd bara att man är ett hormonmonster :p Jävla piller. Tänkte iaf bjuda på lite bilder från dessa fina dagar. Igår så gick jag runt sjön och sen åkte jag med mamma och Johanna till Grovan och sedan på kvällen så träffade jag Elin och hennes lilla kissekatt. Vi pratade i timmar, helt underbart! Idag så har jag och mamma varit i Järvsö och köpt lite saker på utförsäljning. Sen så åt vi lunch på Rosehills, finns inget som klår deras mat och sen är det ju så fint där också! Mysigt <3

Pics från senaste tiden:







Ikväll blir det jobba! Och när jag slutar vid 22 så ska jag träffa Mikaela och vi ska hälsa på Robin och Robin! Underbart att vara omgiven av folk man tycker om hela tiden. Jag blir galen om jag sitter ensam hemma, speciellt på sommaren! Aktiverad hela tiden, ja tack! :D

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0