winter winds

Men tja!
på schemat idag står skriva dramatikanalys. Inte så illa ändå. Bara att den ska in i imöra, det är illa. Och snart kommer Ann och Elin hit och äter pirra med mig!

Har tänkardag idag jag. Kände det direkt när jag vaknade. Jag blir så depp när jag tänker på tiden, att den inte räcker till. Klisché I know men så äre. Vill göra så mycket på dagarna men hinner inte. Vill vara med alla jag älskar men hinner inte. Vill vara med min syster 24/7 men hinner inte. Hatar att missa saker som händer vill helst sitta med alla nära och kära samlad i samma rum varje dag! Önskar till exempel att jag kunde gå och hälsa på farmor och Rolf som bor typ 500 meter härifrån typ en gång i veckan, men istället så lägger jag tiden på massa saker som exempelvis sitta här, eller läsa alla skitböcker från kursen, känns som ett jävla slöseri med tid! Ett halvår som jag aldrig får tillbaka, och pengar spenderade på skit, bara skit.

Imorgon befinner sig Elin in the US och jag avgudar henne för att hon tar ett sådant steg! Hon tar vara på tiden och gör något hon alltid drömt om! Från första gången jag träffade människan så har hon alltid sagt exakt vad hon tycker och har starka åsikter om allt och jag älskar henne för det! Kommer gå sjukt bra för dig i LA och jag längtar till juni då jag får träffa dig igen! <3


<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Elin

Wöööh, blir alldeles tårögd! Jag älskar dig med Sandra, det vill jag att du ska veta. Fatta att du är typ den andra personen jag nånsin sagt så till? Ska bli bättre på det :)



Juni får komma snabbt! Så hoppas jag på en fin midsommar och Peace and Love med alla finaste <3<3<3

2011-01-18 @ 23:43:42
URL: http://caribou.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0