the day

HEEEJ!

just hemkommen och tänkte sammanfatta dagen lite så där snabbt!

most memorable moments todaaay:

1. dagen började med en dryg jävla unge(typ 8 år dom får man säga jävla unge till) som satt och skratta på tåget. drygt skratt å. sådär pipigt och jobbigt. alltså kul att du har kul klockan 6-7 på morgon men jaa.. håll keft

2. två personer står och pratar om deras komplicerade relation, detta med turk-accent.
killen: "varför pendla du mellan mig å han??! varför var du med han?!"
tjejen "jag var ju med han först."
killen: "men varför är han sur på mig?!??"
tjejen: "jo, för att jag ar med dig ju"

lät roligt irl, men säkert inte lika kul såhär. men jaja! hehehe

3. tumult inne på navet. massa poliser var där efter att en man hade slagt på en buss, slängt ut bänkar och sagt att han skulle döda hela sundsvall. och "JAG HAR TAGIT NARKOTIKA!!!!!!"

4. skräckresan hem. trodde jag skulle dö ibland. samtidigt var jag tacksam över att han körde snabbt och galet, annars hade jag missat 53:an som de alltid tajmar så bra med 29:an.


sen i övrigt så verkar kursen jättebra! :):) var ju faktiskt därför jag var i s-svall, hehe! jättebra föreläsare! sjukt bra!

pöss hej



PS! guuud va snäll jag är för att jag inte facerapea micke! han hade inte loggat ut sin facebook på min dator! Tur för han att jag har dålig fantasi idag och just gjort en facerape nyligen. höhöhöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0