list me up

Haha kan sammanfatta dagen med dessa känslor: Nöjd, Irre, Besviken, asglad, stolt.

Nöjd: Körningen till H-sand gick smidigt och bra. Förutom att jag körde om en bil i typ 120-130 km/h och polisen stod där. Men dom var upptagen som tur var .. höööhööö. Skillat!

Irre: Irre på att det inte fanns spolarvätska i bilen då det är slaskigt på vägarna. Irre på att när vi skulle fylla på spolarvätska så fick vi inte upp huven och blev extremt skitiga om händerna och fick be om hjälp av kille, skapligt tjejiga vi kände oss :p Sen körde vi vilse i Timrå också. Oskillat!

Besviken
: Min hylla som jag skulle köpa på Ikea var slut :'O Då blev jag ledsen tjej! Haha och jag och Wonk blev besviken då Systemet var stängt ;) ojojoj. Även besviken över att jag blöder näsblod just nu... :( som jag inte gjort på flera år :(

Asglad:
Då man är med Wonkan blir man asglad! Mkt asgarv med henne idag! I all irritation så asgarvade vi oss igenom det :p amazing!

Stolt: Har högläst en lyrisk text inför kursmedlemmarna idag, ca 20 st pers kanske! Flummig var jag, som vanligt, men det är ju jag det! Men jag har ju alltid haft värsta rädslan just för detta hela livet så STOLT tjej:D lättå!



Nu sitter jag i Wonks lägenhet med Wöönk och Sofie! :) Jag med en 7.0:a i handen, Wonk med en Stockholm! Vi är cool och patetiskt at the same time!

Hörs haaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0