Round it goes

God kväll kära läsare!

Gävle igår var jättekuligt och jag fick äntligen hem min efterlängtade hylla :D Jag kallade hem Mikaela till mig sen för att hon har bra nerver, och sen tog vi oss an att skruva ihop hyllan! Gick skit bra! Vi kvinnor fixade detta medan Micke låg och tittade på! Ungefär såhär såg det ut :D



Sen började vi dricka vin och Micke öl! Och sen gick Ann, Nina och Miki ut på krogen!
Men jag och Micke stanna hemma och prata om allt och inget! :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag så har jag städat undan julen, umgåtts med Ann, Miki och Micke! Och nu har jag just lagat middag med Mikaela, (pommes, laxfiskpinnar, dragonsås och vitlöksbröd, vilken blandning va?) SKIT GOTT vare iaf! Nu ligger vi och chillar och snart så kommer Ida hit och då ska vi åka till Elin som har avskedsfest :/ Mixed emotions! Men ikväll ska vi festa och ha kul som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0