Let's take this for what it is

Hejjjj peeps!

Jobbat idag! Var ett vrak imorse. Totally dead när jag vaknade men ännu mer död när jag kom till jobbet. Höll på att svimma. Fattade inte vad som hände. Sjukt asså! Men blev bättre efter ett tag och då kunde ge mig ut till gamlingarna! Helt ok dag, inte så stressig för mig, men dock stressig för andra jobbarkompisar. Så blir det alltid tycker jag. Då man själv har det någorlunda lugnt, så är det kaos för andra.

Nu ska jag inte sitta vid datorn. Facebook och allt annat får vänta till ikväll! Skoljobbet tar stryk av att jag jobbar så nu ska jag fortsätta läsa Hamlet och sedan ska jag och Mikaela äta pirra! Sen ska vi kolla Elins lägenhet :D:D:D AWESOME :D Sen blir kvällen bara ännu bättre av mys med chirre och dipp med Micke! :D It's a good day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0