långa rader av små ord och allting som gick sönder

TJO!

Vaknade med huvudvärk som fan, illa start på dagen eftersom det alltid brukar förvärras för mig under dagen! Nu är det dock lite bättre. Men jag har en emotional dag idag, känner det direkt. Kan inte prata om något allvarligt utan att börja böla! Herregud! Undrar vad jag är för psykfall egentligen... ?

Jag ser så mycket fram emot att Wonkan ska komma idag! Hon kommer hem runt 15-tiden och då ska vi gå på köpingen lite och sen ska vi ta ett glas vin eller god drink och sen blir det middag på Järnvägs kl 19 med klassen, eller delar av klassen iaf! Behöver Wonk nu känner jag! <3

Nu ska jag äta matlåda och kolla på Pretty Little Liars. Sen läsa ett till drama. Läste Calderóns Livet en dröm igår och den var överraskande bra och tänkvärd. Idag blir det Andromake av Racine, hoppas på att den inte är så tung och att det inte är så mycket lyriskt babbel.

kärlek<3

Kommentarer
Postat av: wonki

<3<3<3<3<3

2011-01-13 @ 08:41:37
URL: http://vitardetimorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0