klantifjant

Har varit klantig idag

1. Gick in i fel villa idag på jobbet. Till en barnfamilj ist för en pensionär.

2. Steg (kan inte använda ordet klliva längre) ner i typ en meters snö och blev dyngsur innan jag skulle in till en pensionär. Kom in som ett snömonster

3. Stod i typ tio minuter och letade efter bilnycklar. Kom sedan på att jag inte hade nån bil. Utan hade gått dit.

4. Tog fel hål när vi skulle skruva ihop Elins nya soffa och skruven försvann forever ner i ryggstödet:( Mkt till hjälp jag, lättå! Men fan, tog det första bästa hålet jag hittade ju .. höhö

...och säkert mycket mer klantigt också.. Detta är ungefär en vanlig dag för mig så ni vet.



Nu ska jag bara ligga på soffan och mysa med Micke, då kan jag väl inte klanta mig mer.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha nummer 3, awesome!

2011-01-04 @ 16:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0