It’s like I want to hear a silent sound

God kväll!

Ja appropå god kväll , så blev det en god kväll igår :D
Först häng hos mig med Elin och Wonk. Frida kom också förbi sen :D Sen åkte vi ner på Jvg och åt lunch med liten del av klassen! God mat och gott sällskap men ovärt att man inte fick nån stämpel! ILLA! Men sen så gick vi till Elin och det var wonderful! Sen Jvg igen och fick betala in fast jag hade ätit för 200 spänn innan! Gaylord irre! Men men, let's focus on the positive! Mycket underbara människor det finns i världen :) Tack för en bra kväll alla som bidrog!

Idag har varit en trött dag. Har ätit på Sibylla och suttit länge i en bil medan Micke och Robin skulle hjälpa nån att starta en död bil, gick tillslut, men sen hade Ann sett att han stod med död bil igen på Älvbron! Hehe stackarn! Sen när jag kom hem råka jag somna i soffan och sova för länge. Och nu har jag ätit världens godaste mat och nu ska jag duscha! Sen myskväll! Skönt!

hugs 'n kisses


Gammal bild på underbara trion<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0