Backin up

Varför känner jag att jag inte har nåt att skriva för? Jag som alltid babblar på. Gjorde iaf klart analysen igår, blev nöjd, dock blev det inte så strickt när det gäller analysreglerna men det var ett mycket speciellt drama också, så då måste man göra undantag. Rekommenderar er att läsa Idlaflickorna av Kristina Lugn. Lättläst och kort men sjukt svårt att tolka. Skulle vara intressant att höra hur andra tolkade.

Saker att se fram emot idag: Ridning ikväll då mamma och Johanna förhoppningvis följer. Träffa Ann snart, dollar och mat! Sen träffa Mikaela och Micke.

Saker att inte se fram emot: Läsa Gösta Berlings Saga av Selma Lagerlöf. Och läsa om 1890-talet :/


Imorgon åker Mikaela. Dö på det. Känns tufft. Hon är så stor del av mitt liv. Jag önskar att alla någon gång i livet får känna på vad äkta vänskap är. Det djup som finns i vår vänskap har jag aldrig varit med om. Jag och min kvartett är det bästa som finns. Vad jag än känner är det er jag vänder mig till. Mina klippor. Och nu så åker en klippa bort i 2 veckor! Men vadå 2 veckor är väl ingenting?! Jodå, det är det.


Sickt vilken gammal bild! Hade tom polotröja.. Omg

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ska du få mig att gråta på jobbet till och med, fy dig! :´(

<3<3<3<3

2011-01-20 @ 14:38:48
Postat av: elin

<3

2011-01-21 @ 12:37:41
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0