hoho

Jag och Ann har snackat om att börja träna, med tanke på hur vi behandlar våra kroppar. Illa that is.

Meeeen...

Jag tränade någorlunda mycket förr och åt mycket bättre mat. Nu tränar jag INGET och har inte gjort på typ ett halvår-år (förutom ridning en timme i veckan då), dricker föör mycket och äter chips och annat skit för ofta. Trots denna livsstil så väger jag mindre än på flera år. Sjukt. How can this be? Måste vara musklerna som försvunnit... Orka bygga upp igen. Har min grundkondition och den får duga. Men någon dag ska jag börja ta hand om mig själv igen.

Ointressant inlägg I know, men orkar inte skriva om annat just nu!



Liten hest på bilden måste ha varit ca 15


Kommentarer
Postat av: Anonym

12 säger vi!

2011-02-02 @ 23:56:42
Postat av: elin

mysig tjej :D

2011-02-03 @ 12:28:37
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0