tjooo

Heeeeej!

Dålig uppdatering varje helg här! Sry :) Denna helg har iaf varit mestadels lyckad! ;) Mys med Elin& Miki på fredagen, sen gick jag, Miki och Ann ut nykter för att dansa lite! Sedan på lördagen så var det dags för birthdayparty för moi. Det var kuligt som bara den hemma hos mig men sen så tyckte tydligen de på jvg att jag var för full för att komma in. Kan inte hålla med eftersom jag kommit in andra gånger då jag var extremt mycket fullare (haha bra anledning där) men men! ;D Dom har väl alltid rätt där kanske. Men sur blev jag och råkade säga lite dumma ord heheheheeee. Gick iaf hem och gjorde mer värda saker! Typ:) Skyller iaf ännu en gång på teqilan som aldrig varit snäll mot mig! Haha!

Här kommer bilder iaf från lör! Och tack alla bra människor som var där! <3






:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0