Poppies

Morn morn!

Jag hade en helt underbar kväll igår. Mikaela och jag gjorde middag tillsammans efter att hon slutat. Sjukt gott blev det. Gjode egen panerad fisk, med potatis och citronsåsen våran! Gött så ini! Sen kom ann förbi efter hon jobbat klart! Fattades bara en liten Elin då :/

Vi bara prata på som vanligt och otroligt mycket skratt! Ni är så jävla underbar alltså! Jag lever av den energi ni ger mig. Nu ska jag försöka lägga den energin på att plugga iaf i 5 timmar. Men blir ju lite svårt då jag får jävla kravbrev från biblioteket på den boken jag verkligen behöver tills på fredag och tentan! Jaja, får väl köpa bokjäveln då, kostar ju bara 600 kr, rimligt. fast tvärtom.




pyss! ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maaaalin

har du skaffat databord?:b

2011-02-08 @ 15:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0